07.09.11

Autumn


Für mich ist jetzt deutlich der Herbst zu spüren, mit seinen rauhen Winden,
den schon fast herabfallenden Blättern und dieser gemütlchen Kälte, in der man eingemummelt, spazieren gehen will.
Und irgendwie hatte ich heute eine kleine Eingebung.
Dieses Foto der wunderbaren Michelle hat mich denk ich da ein wenig inspiriert :)



(Ich hoffe du nimmst das jetzt als Kompliment und bist nicht sauer, dass ich das hier einfach poste? :))

And there she was. Just an inch away but i wasn't able to reach her.
She was walking down the street, no not walking it was more like flowing.
Her hair tangling in the wind in a chaos. a beautiful chaos.Their red color was bright against the grey sky. In this windy autumn they seemed like little flames trying to catch
enough oxygen to grow stronger and stronger as if hear head was on fire.
But what was really on fire was my heart when i saw her smiling.
She didn't even noticed me, while she passed me by. I must have been staring at her like crazy, and she was in her own little world, where nothing could harm her.
Her smile almost dragged me into this world. But i had to stay here, she wouldn't ever reach out to me.
Her hand slid through her hair trying to restrain them but there was nothing she could do against this bleak wind. so she shook her head laughed one silent laughter and went on.
I claimed for the rest of my life, that i wouldn't know nor want to know her, but just because i knew i couldn't handle to be turned down from her.
But what i discovered right there back then.
I had fallen in love for the first time.



Vielleicht ist, dass sie grad ein Jahr in Amerika ist, auch der Grund dafür, dass dieser Text Englisch ist, und irgendwie gefällt er mir nicht hundertprozentig, aber das liegt vielleicht einfach dadran, dass ich mich in englisch nicht so ausdrücken kann, wie ich das in Deutsch könnte :)

1 Kommentar:

  1. oh du bist süß :')

    ich nehm es als riesenkompliment, und ich will dich grad knuddeln! ♥


    außerdem ist der text ziemlich gut, find ich :))

    AntwortenLöschen