20.03.12

100 pictures, way too late



Ich habe diese Challenge nie beendet, tut mir wirklich leid, dass ich euch die letzten 30 etwa jetzt aufeinmal reinknalle...

i didn't finish this challenge....
there were about 30 pictures left, I'll show you all at once now, I'm so sorry...


Day 73 - A picture of you somewhere warm
Rom 2009

Day 74 - A picture taken professionally
nicht professionell, aber kam mir so vor

Day 75 - A picture of you receiving a reward
1500 Euro für die Mannschaftskasse

Day 76 - A picture of you drinking something
18. Geburtstag


 Day 77 - A picture of you and friends making silly faces
Tan & ich ziemlich fertig

Day 78 - A picture of you in the dark
Blitz zu nah dran :P

Day 79 - A picture of you in the water
Nope, nich da

Day 80 - A picture of you and someone you love being silly
Sumi <3


Day 81 - A picture of you with a character
Nich da

Day 82 - A picture of someone you love asleep
Flo <3

Day 83 - A picture of you and a teammate
Merle und ich im Schnee

Day 84 - A picture of a school project
"Das bewegte Bild" im Kunstunterricht

Day 85 - A picture of your favorite holiday
Dänemark, mit Eltern, Groißeltern, bester Freundin, Burder, und 3 "Adoptivbrüder"
 
 


Day 86 - A picture of someone who helps you with school
Jan, der immer immer mir helfen musste, dem ichs in der Mathe Abiklausur aber gezeigt habe ( zum ersten mal einen Punkt besser ;))
 
Day 87 - A picture of someone you grew up with
Timo <3 damals mein bester Freund

Day 88 - A picture of your dream car
Ford Mustang

Day 89 - A picture of you at a hotel
Nicht ich bin drauf, aber unser Hotelpool auf Phuket in Thailand
 


Day 90 - A picture of you wearing your favorite color
Hm, ich denke blau...

Day 91 - A picture of you and your friends playing a game
Zela, Laurentia gespielt

Day 92 - A picture of your school
Niope nich dabei

Day 93 - A picture of your favorite board game
Sieler von Catan

Day 94 - A picture of you and your friends eating
Nope

Day 95 - A picture of you on a plane
Über den Bergen von Malaga

Day 96 - A picture of your favorite movie
Nope
 


Day 97 - A picture of something you no longer have
Skateboard, Kamera, Hoodie alles kaputt ^^

Day 98 - A picture of you and your friends out somewhere
wir in Hamburg

Day 99 - A picture that was first on your facebook.
jep

Day 100 - A picture of you smiling 
und auch jepp ^^ 
 
 
 
 
 
 
 

1 Kommentar:

  1. skate or die - hahaha!! aber sehr coole Bilder. Schade, dass sie so klein sind. aber immerhin hast du jetzt alle Tage durch! :)
    Geht's dir guuut? in 5 Wochen ist bei mir das Schlimmste durch.. da könnten wir ja vllt was arrangieren?!:)

    AntwortenLöschen